Imię: (można użyć generatora: http://ninjaburger.com/fun/games/ninjaname/ ) Nazwisko: (j.w. można użyć generatora) Klan: (wybieramy z istniejących, bądź jesteśmy bezklanowcami) Wiek: (coś około 10-15 lat) Płeć: (Kobieta/Mężczyzna) Wygląd: (Opisujemy jak najbardziej szczegółowo nasz wygląd) Wzrost: (napewno nikt z was 2m nie ma ) Waga: (waga jak waga) Grupa krwi: (mówi samo za siebie) Urodziny: (kiedy nasza postać ma urodziny, jedynie DZIEŃ i MIESIĄC) Wioska: (z jakiej wioski pochodzi nasza postać) Ranga: (Genin>Chunin>Jounin>Sanin>Kage) Jutsu: (czyli znane Jutsu, sprostowanie niżej). Znany element: (Katon, Doton itd., oczywiście nasza postać zna jedynie jeden element, Klanowcy mają trochę inaczej) Informacje ogólne: Czyli wszystkie pozostałe rzeczy. Powinno zawierać: -charakter -historia (Długa, krótkie będą traktowane jako żart i jak to Pryza ujął "Wyrzucone do śmietnika". Można także dodać coś od siebie
Ukończone misje: (to narazie was raczej nie dotyczy) Ranga D: Ranga C: Ranga B: Ranga A: Ranga S:
Statystyki Na początku, do rozdania 700 pkt. w następujące czynniki: Siła - czyli dźwiganie, zadawanie ciosów Szybkość - unikanie ciosów, szybkość poruszania się Inteligencja - umiejętność kojarzenia faktów, strategiczne myślenie, ilość technik Wytrzymałość - inaczej nasza ilość punktów życia Znajomość pieczęci - im lepsza znajomość pieczęci, tym większa skuteczność, że technika się powiedzie Ilość Chakry - jak wielką ilością chakry dysponujemy Kontrola Chakry - jak dobrze kontrolujemy naszą chakrę
Tutaj 300 pkt. do rozdania: Genjutsu - czyli techniki iluzji i tym podobne Ninjutsu - wszystkie pozostałe rodzaje technik Taijutsu - walka wręcz oraz walka brońmi DouJutsu - jedynie dla klanowców posiadających "wyjątkowe oczy", typu Sharingan oraz Byakingan.
Własne techniki Tutaj pole do popisu jest ogromne. Można wymyśleć WŁASNE techniki. Jednak, na początku gry nie macie żadnych własnych technik, ponieważ żaden Genin nie miał dość czasu, aby taką wymyśleć.
Ekwipunek Na start otrzymujemy 8 wybuchowych notek, 20 kunai i 20 shurikenów (małych).
TUTAJ KARTA POSTACI SIĘ KOŃCZY, ZNAJDUJĄ SIĘ TUTAJ JEDYNIE PEWNE OBJAŚNIENIA!
Techniki Tutaj na start otrzymujemy nastepujące techniki: Bunshin no Jutsu - Technika polegająca na stworzeniu swojego idealnego niematerialnego klona. Technika stosowana do zmylenia przeciwnika (np. podczas ucieczki). Kawarimi no Jutsu - Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca. Henge no Jutsu - Technika, dzięki której możemy zmienić się w dowolne ciało. Jednak użytkownik jedynie zmienia swój rozmiar oraz kształt, nic pozatym.
|